MazabukaHarga pengubah jenis kotakApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan

  • masa pelepasan:2024-01-15 13:15:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:507
  • Penerangan pantas:

    Mazabuka,Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y&rdqu

Kandungan artikel

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Mazabuka. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

LevisIf the above provisions are not met the problem of dryness shall be solved. Generally, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Pada pengurusan muatan:

Jabatan PengurusanSolusi bunyi pengubah jenis kering

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Apabila meninggalkan kilang,MazabukaManufacturing standard of dry type transformer, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


MazabukaHarga pengubah jenis kotakApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan



Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Jabatan KualitiApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi,MazabukaEnergi pengubah, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Sebab api dalam pengubah kuasa

MazabukaPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Syarikat pengubah minyak terjun

Sebab api dalam pengubah kuasa

MazabukaMaklumat produk lain
  • SoikJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapLembaran tawaran

    SoikJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapLembaran tawaran

  • SoikPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah bahaya gloss

    SoikPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah bahaya gloss

  • SoikHarga pemutar hidraulikPengkomersialan tertumpu pada penembusan masalah teknikal

    SoikHarga pemutar hidraulikPengkomersialan tertumpu pada penembusan masalah teknikal

  • Bandar XiamenAplikasi pengubah jenis keringPermintaan yang baik, harga memulakan pusingan ketiga mod

    Bandar XiamenAplikasi pengubah jenis keringPermintaan yang baik, harga memulakan pusingan ketiga mod

  • Droichead NuaPlatform angkat automatik hidraulikSecara beransur-ansur menjadi produk arus perdana

    Droichead NuaPlatform angkat automatik hidraulikSecara beransur-ansur menjadi produk arus perdana

  • Droichead NuaJembatan boarding platformApakah prinsip aplikasi

    Droichead NuaJembatan boarding platformApakah prinsip aplikasi

  • ShanhaiguanJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPengurusan kualiti

    ShanhaiguanJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPengurusan kualiti

  • ShanhaiguanPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaLaraskan parameter proses industri

    ShanhaiguanPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaLaraskan parameter proses industri

  • segera:Peringatan: Maklumat MazabukaHarga pengubah jenis kotakApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan memberi anda MazabukaHarga pengubah jenis kotakApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan oleh syarikat kami, perkhidmatan MazabukaHarga pengubah jenis kotakApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MazabukaHarga pengubah jenis kotakApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MazabukaHarga pengubah jenis kotakApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan. MazabukaHarga pengubah jenis kotakApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MazabukaHarga pengubah jenis kotakApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!